PT-TANSSINOPETTAJIEN KOULUTUS 5.-6.5. PORVOOSSA PERUUTETTU

28.4.2012

Koulutus peruutettiin sekä siirrettiin tulevaisuuteen, sillä siihen ei tullut tarpeeksi osallistujia!

MITEN TULLAAN PYÖRÄTUOLITANSSINOPETTAJAKSI?
–KOULUTUSPÄIVÄT

Lauantai-sunnuntai 5.-6.5.2012

Liikuntakeskus Kokonhalli, os. Jääkiekkotie 3, Porvoo

TIEDUSTELUT SEKÄ ILMOITTAUTUMISET
Ilmoittautumiset viimeistään 20.4.2012
tanssitaan(at)luukku.com tai puh. 045 324 2100

KOULUTTAJAT
Tanssinopettaja ja -tuomari, entinen kilpatanssija Konstantin Vasilyev ja fysioterapeutti, luokittelija, kouluttaja Nina Andreeva Pietarista. Molemmat ovat kokeneita kansainvälisiä pyörätuolitanssiparien valmentajia ja opettajia.

HINTA
Jäsenhinta 220 € / osallistuja
Ei-jäseniltä 250 € / osallistuja

TAVOITTEET
Tavoitteena on tarjota tanssin ammattilaisille tilaisuus täydentävään koulutukseen sekä lisätä tanssin ammattilaisten kiinnostusta pyörätuolitanssin kehittämiseen kansainväliselle tasolle.

KENELLE KOULUTUS ON TARKOITETTU?
Kurssi on tarkoitettu koulutetuille tanssinopettajille ja -ohjaajille.
Muille erillisestä sopimuksesta.

MIKSI?
Pyörätuolitanssi kasvattaa suosiotaan ja lajin harrastajakunta lisääntyy meillä ja maailmalla. Pyörätuolitanssijoiden taitojen kehittäminen ja kilpailutoiminnan edistäminen edellyttävät pyörätuolitanssista kiinnostuneita ja sitä osaavia tanssin ammattilaisia.

Pyörätuolitanssin harrastus- ja kilpailutoiminta on hyvin erilaista verrattuna tavanomaiseen tanssiin. Periaatteessa kaikki tanssit voidaan soveltaa pyörätuolitanssiin sopiviksi, mutta laji sisältää monia erityisyyksiä itse tanssin soveltamisessa erilaisille vammaisille ihmisille menettämättä tanssin ominaisluonnetta. Lisäksi on huomioitava pyörätuoli tanssin välineenä, tanssityylit, luokittelu sekä esteettömyys harrastus- ja kilpailutoiminnassa.

JÄRJESTÄJÄ
Suomen pyörätuolitanssiliitto