LAVA-PYÖRÄTUOLITANSSIN ALKEISKURSSI HELSINGISSÄ PE 1.2. & 22.2.

20.1.2013

Kuva: Anna Tervahartiala

Haluaisitko oppia tanssimaan pyörätuolinkäyttäjän kanssa? Ilmainen tanssikurssi pidetään helmikuussa Katajanokan liikuntahallilla.

– Oletko ollut tanssimassa lavalla tai perhejuhlissa ja pyörätuolinkäyttäjä on tullut hakemaan sinua, mutta et ole osannut tanssia hänen kanssaan?
– Oletko itse pyörätuolinkäyttäjä, joka ei osaa vielä tanssia tai joka haluaisi oppia lisää lava- ja seuratansseja?
– Oletko aina halunnut kokeilla pyörätuolin käyttöä tai pyörätuolitanssia?

Nyt sinulla on siihen mahdollisuus:

Uudenmaan pyörätuolitanssijat ry järjestää kahden kerran LAVA- pyörätuolitanssin alkeiskurssin kaikille kiinnostuneille. Mukaan ovat tervetulleita kaikki, niin pyörätuolinkäyttäjät kuin pystytanssijatkin, yksin tai parin kanssa.

Perjantai 01.02. klo 18.30 - 20.00 JA
Perjantai 22.02. klo 18.30 - 20.00

Katajanokan liikuntahalli, peilisali
os. Merikasarminkatu 1, Helsinki

TANSSINOPETTAJA
Kilpa-, lava- ja pyörätuolitanssinopettaja Timo Pyykkönen

SISÄLTÖ
Tunneilla opetellaan yleisimpiä seuratansseja combipareina eli pyörätuolinkäyttäjä ja vammaton pystytanssija tanssivat yhdessä.
Aiempaa kokemusta pyörätuolitanssista - tai paritanssistakaan - ei sinulla tarvitse olla.
* Voit tulla mukaan joko yhtenä tai kahtena kertana.

HINTA
Kurssi on ilmainen.

TIEDUSTELUT JA ILMOITTAUTUMISET
tuuliharju(at)gmail.com

Ilmoitathan:
* Osallistutko molemmille kerroille vai vain toiselle,
* tuletko yksin vai parin kanssa ja
* oletteko pystytanssijoita vai pyörätuolilaisia.

TERVETULOA MUKAAN!