SEURAAN 5 KULTAMITALIA SM-KILPAILUISTA 23.3.2014

Kuva: Timo Pyykkönen
Marko & Tuuli, pt-tanssin Suomen mestarit 2014 Kuva: Timo Pyykkönen

SM-kultaa, kultaa, kultaa...

Uudenmaan pyörätuolitanssijat menestyivät jälleen loistavasti viime sunnuntaina 23.3.2014 Lohjan Kisakalliossa järjestetyissä pyörätuolitanssin SM-kisoissa! =)))))

Birgitta Starast voitti parinsa Tinja Toivosen kanssa kaksi SM-kultaa Champion Duo 2 -kategorian vakio- ja latinalaistansseissa. Birgitta sai myös kultaisen mitalin Single 2 -sarjassa - Tinjan tullessa kolmanneksi Single 1 -sarjassa.

Tuuli Harju ja Marko Ukkola voittivat myös SM-kultaa Champion Combi 1 -vakiotansseissa. Lisäksi Tuuli sai kultaa Single 1 -sarjassa.

Suomi Open -kilpailusta

Myös muut seuran Suomi Open -kilpailuun osallistuneet Single 1 -pyörätuolitanssijat Tomi Salo ja Pasi Tohmo tanssivat hienosti sijoittuen kuudenneksi ja seitsemänneksi.

Pt-tanssin SM- ja Suomi Open -kilpailut tanssittiin 23.3.2014 Kisakallin urheiluopistossa Lohjalla. Lisää SM-kisatuloksia löydät täältä.

Seuraavat pt-tanssikilpailut huhti- ja kesäkuussa 2014

Seuraavaksi Birgitta ja Tinja sekä Marko ja Tuuli valmistautuvat pääsiäisenä 19.-20.4. Hollannin Cuijkissa pidettäviin Dutch Open -kilpailuihin. Tiedossa on kovatasoinen kansainvälinen kilpailu.

Kolmannet pt-tanssikilpailut tänä vuonna järjestetään Porvoon Kokonhallissa 15.6.2014. Hot Latin -kilpailut painottuvat nimensä mukaan latinalaistansseihin.

Lisätietoja tulevista tapahtumista löydät Tapahtumat-osiosta.