SEURAN PIKKUJOULUTAPAHTUMA: TALVISIRKUS MUISTI 17.12.

9.11.2016

Tänä vuonna järjestämme seuran joulujuhlan lähtemällä yhdessä katsomaan Talvisirkus Muisti -esitystä. Mukaan ovat tervetulleita myös perheenjäsenet ja henk.koht. avustajat. =)

Lauantai 17.12.2016 kello 17.00
* Esitys kestää noin 2 tuntia

Tanssiteatteri Hurjaruuth, Kaapelitehtaan Pannuhalli
os. Tallberginkatu 1 P, 00180 Helsinki

ESITYKSESTÄ
Talvisirkus Muisti on albumillinen lapsuusmuistoja, unohtumattomia tapauksia, muistisääntöjä ja muistinmenetyksiä. Se on piin desimaali, mummon vihkisormus ja vauvan ensimmäinen maitohammas. Se on nykysirkusta, tanssia, videotaidetta ja elävää musiikkia. Ja yksi Guinnessin ennätys.

Esi­tyk­sen ohjaa muun muassa Talvisirkus Unen ja lukuisia muita rakastet­tuja Talvisirkuk­sia ohjan­nut Arja Pet­ters­son. Sirkus­taiteil­i­jat tule­vat Suomesta, Espan­jasta, Ran­skasta, Islannista ja Argen­ti­inasta. Live­musi­ik­ista vas­taa sirkusorkesteri Peloton.

Muistat Tuhkimon, Lumikin, Ruususen varmaan ja Punahilkan ja sudenkin harmaan… Mutta muistatko mihin taskuun panit avaimet?
Esitys vilisee viittauksia tunnistettaviin yhteismuistoihin – ja se on huikeaa tulevaisuuden sirkusta, jota ei tarvitse pelätä heti unohtavansa.

#Talvisirkus
#Hur­jaru­uth

Talvisirkus sopii koko perheelle. Ikäsuositus yli 3-vuotiaille.

LIPPUJEN HINNAT
29 e  Eläkeläinen
21 e  Opiskelija & lapsi (0 - 17-vuotias)
96 €  Perhelippu, sisältää 2 aikuista ja 2 lasta

* Avustaja tulee ilmaiseksi avustettavan lipulla. Avustajat istuvat pyörätuolipaikkojen vieressä.

MUUTA TÄRKEÄÄ
♦ Esitykseen mahtuu max. 8 pyörätuolinkäyttäjää ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli pt-käyttäjiä ilmoittautuu enemmän, hankimme lisälippuja 17.12. kello 13 näytökseen.
♦ Hankimme muita pääsylippuja ilmoittautuneiden määrän verran, mikäli paikkoja on vielä jäljellä. Tästä syystä on tärkeää, että ilmoittautumiset tehdään mahdollisimman pikaisesti lippujen saamiseksi!
♦ Tänä vuonna esityksessä on kaksi vastakkain olevaa, nousevaa katsomoa: A ja B.
♦ Pyörätuolipaikat ovat lattian reunoilla, 4 paikkaa kummassakin katsomossa.

ILMOITTAUTUMISET
viimeistään pe 18.11. seuran kotisivujen kautta:
www.up-ry.fi/ilmoittautumiset

* Muista ilmoittaa myös mahdollinen erityisruokavaliosi väliaikatarjoilua varten.

MAKSAMINEN
Pääsyliput maksetaan Birgitan Nordean pankkitilille FI34 2058 2000 1988 98. Maksu vahvistaa lippuvarauksen.
Viestiin "Talvisirkus Muisti 17.12. + lippujen määrä ja laatu": perhe-, eläkeläis-, opiskelija- tai lasten lippu.

VÄLIAIKATARJOILU
Esityksen väliajalla seura tarjoaa osallistujille alkoholittomat glögit ja pullat.

LISÄTIETOJA ESITYKSESTÄ
Tanssiteatteri Hurjaruuth: www.hurjaruuth.fi