Hanki harjoitus- tai kilpailulisenssi 2021 nyt!

9.1.2021

Taas on se aika vuodesta, jolloin kilpailu- ja harjoituslisenssit on uusittava vuodelle 2021.
- Muistathan, että kilpailulisenssi on hankittava viimeistään ennen ensimmäisiä kilpailuja, sillä se siis pitää sisällään luvan kilpailla.

Kilpailu- (A yli 18-vuotiaat; B1 1217-vuotiaat; B2 alle 12-vuotiaat) ja harjoituslisenssien (H) – jotka ovat voimassa kalenterivuoden – hinnat ovat säilyneet samana kuin vuonna 2020:
    ♦  A-lisenssi 65 €
    ♦  B1- ja B2-lisenssi 40 €
    ♦  H-lisenssi 20 €.

Kilpailulisenssin ja siihen kuuluvan Sporttiturva-tapaturmavakuutuksen tuoteseloste ja vakuutusehdot ovat pdf-dokumentteina ohessa; suosittelen tutustumaan niihin huolella.

OHJEET LISENSSIN OSTOON
Voit hankkia lisenssin maksettuasi UP ry:n jäsenmaksun: seuran varsinaisena jäsenenä saat automaattisesti myös Pyörätuolitanssiliiton varsinaisen jäsenyyden, jolloin sinulla on oikeus hankkia itsellesi harjoitus- tai kilpailulisenssi. Vanhana seuran jäsenenä voit ostaa itsellesi lisenssin saman tien, sillä tämän vuoden jäsenmaksulaskuja ei ole vielä lähetetty.

Lue ohjeistus lisenssin ostamiseksi täältä
Yksityiskohtaiset kuvalliset ohjeet löydät täältä

-Puhis Birgitta