TERVETULOA!

AJANKOHTAISTA

Koko perheelle tarkoitettu tanssiseuran pikkujoulujuhla järjestetään lauantaina 26.11. kello 16.00 alkaen HIY:n toimintakeskuksessa Koskelassa.
KAIKKI TANSSISEURAN VALMENNUKSET SIIRTYVÄT PIDETTÄVÄKSI TORSTAI-ILTAISIN HIY:N TOIMINTAKESKUKSESSA KOSKELASSA!
Uudenmaan pyörätuolitanssijoiden duopari Birgitta Starast ja Hilkka Jokivirta voittivat kultaa seuratanssin Duo 2 -luokassa sunnuntaina 18.9.2011 Nastolassa pidetyissä pyörätuolitanssin SM-kilpailuissa.
Perjantain 16.9. Katajanokan valmennusryhmät siirtyvät poikkeuksellisesti pidettäväksi Koskelassa HIY:n toimintakeskuksen peilisalissa torstaina 15.9.2011.
Valmennustarjontamme on entistä laajempi: Syksyn uutuutena on Tanssin huumaa sähkäriläisille -tanssikurssi. Muina ryhminä jatkavat Kuumat lattarit- ja Tanssi tähtien tapaan -valmennukset. Olemme myös pystyneet laskemaan syksyn kurssimaksujen hintoja.
RSS ATOM