SYKSYN PT-TANSSIVALMENNUKSET OVAT ALKANEET - VIELÄ EHDIT MUKAAN!

10.9.2011

Kuva: Else Kyhälä

Valmennustarjontamme on entistä laajempi: Syksyn uutuutena on Tanssin huumaa sähkäriläisille -tanssikurssi. Muina ryhminä jatkavat Kuumat lattarit- ja Tanssi tähtien tapaan -valmennukset. Olemme myös pystyneet laskemaan syksyn kurssimaksujen hintoja.

TANSSIRYHMÄT ALKOIVAT TO 8.9. JA PE 9.9!

Saimme perjantai-illalle Katajanokan liikuntahallilta uuden saliajan sekä puulattiaisen salin, jonne Maunulan paritanssivalmennus on siirtynyt. Samassa paikassa pidetään syksyn uutuutena alkava uusi tanssikurssi sähköpyörätuolinkäyttäjille. Lattariryhmä jatkaa Koskelassa HIY:n peilisalissa torstai-iltaisin.

Syksylla järjestämme Helsingissä kolme erilaisiin tanssilajeihin painottuvaa valmennusryhmää, joiden valmentajana toimii ammattilaistanssinopettaja Hannele Tuomipuu. Jotta pystymme paremmin huomioimaan jokaisen ryhmäläisen yksilöllisesti, on tunneillamme myös mukana apuopettajia.

UUTUUTENA!

Tanssin huumaa sähkäriläisille -tanssikurssi

Aika:      Perjantaisin kello 19.00 - 20.00

♦ Ajalla 9.9.–16.12.2011

Paikka:  Katajanokan liikuntahalli
               os. Merikasarminkatu 1, 00160 Helsinki

Tanssit: Hidas valssi ja rivitanssit

• Syksyn ohjelmaan sisältyy mm. ajotekniikkaa ja rataharjoittelua. Aiheina ovat mm. eri tanssien rytmin ja musiikin käyttö sekä parityöskentely.

Hinnat:  47 e / 15 kertaa  =>  3,13 e / kerta
                7 e / kertamaksu
                5 e / 1 kokeilukerta, joka hyvitetään kausimaksussa.

Tanssi tähtien tapaan -paritanssivalmennus

Aika:      Perjantaisin kello 20.00 - 21.30
               ♦ ajalla 9.9.–16.12.2011 ♦

Paikka:  Katajanokan liikuntahalli
               os. Merikasarminkatu 1, 00160 Helsinki
Tanssit: Valssi, tango ja uutuutena lavafoksi

Hinnat:  69 e / 15 kertaa  =>  4,60 e / kerta
              10 e / kertamaksu
                7 e / 1 kokeilukerta, joka hyvitetään kausimaksussa.

Kuumat lattarit -tanssivalmennus

Aika:      Torstaisin kello 18.00 - 19.30
               ♦ Ajalla 8.9.–15.12.2011
Paikka:  Helsingin Invalidien Yhdistys HIY, peilisali
               os. Voudintie 6, 00600 Helsinki (Koskela)

Tanssit: Samba, rumba ja uutuutena salsa

Hinnat:  69 e / 15 kertaa  =>  4,60 e / kerta
              10 e / kertamaksu
                7 e / kokeilukerta, joka hyvitetään kausimaksussa

HUOM.
Mikäli osallistut Tanssi tähtien tapaan sekä Kuumat lattarit -ryhmän valmennukseen, maksaa toinen kurssi vain 59 euroa!

Kertamaksut suoritetaan käteisellä tai Smartum-liikunta- tai -kulttuuriseteleillä paikan päällä. Kausimaksusta lähetään lasku kotiin.

ILMOITTAUTUMISET JA LISÄTIETOJA

1) Puhelimitse numeroon 045 359 3995
2) Sähköpostitse jokivirta.hilkka(at)gmail.com
3) http://pyoratuolitanssijat.sporttisaitti.com/

Muistathan myös, että ilmoittautumisesi on sitova. Voimme palauttaa kausimaksun vain lääkärintodistusta vastaan.

VAATETUKSESTA YMS.

♦ Laita päällesi joustavat, hengittävät vaatteet, joissa on mukava liikkua.
♦ Ota mukaasi myös juotavaa, esimerkiksi vettä tai laimeata sekamehua. Tarvittaessa myös jotakin kevyttä välipalaa.

PYSTYTANSSIJOIDEN KENGISTÄ

NAISILLE jalkaan sisäkengät, avokkaat tai tanssikengät, joissa on vähintään 2 cm korko, MIEHILLE nahka- tai kumipohjaiset sisä-, puku- tai tanssikengät.

PYÖRÄTUOLINKÄYTTÄJÄT HUOM!
Tulethan valmennuksiin 10 - 15 minuuttia etuajassa, jotta pyörätuolisi renkaat saadaan puhdistettua kivettömiksi ja kuiviksi etenkin, jos keli sateinen tai luminen, jotta salien puulattiat pysyvät kunnossa!

Jos sinulla on kurssilla käytössäsi pyörätuoli, jossa on ilmarenkaat, tarkistathan etukäteen, että renkaiden ilmanpaineet ovat kunnossa.

Kuumat lattarit sekä Tanssi tähtien tapaan -valmennusryhmät järjestetään yhteistyössä Helsingin kaupungin liikuntaviraston kanssa.

• Tanssin huumaa sähkäriläisille -tanssivalmennus on toteutettu opetus- ja kulttuuriministeriön liikuntayksikön myöntämän seuratoiminnan kehittämistuen avulla.

TERVETULOA TANSSIMAAN!

Uudenmaan pyörätuolitanssijat ry