SEURAN KEVÄTJUHLA 25.4.2015 VIIKISSÄ

La 25.4.2015 klo 15.30–18.00

PAIKKA
Viikin Asukastalo Kaari
os. Tilanhoitajankaari 9, Helsinki (Viikki)

OHJELMASSA
mm.
* Suklaatasting
* Suolaisia & makeita herkkuja
* Tanssia!

Seura tarjoaa kahvia, simaa ja munkkeja. Muu tarjoilu nyyttäriperiaatteella.

KULJETUS TANSSIN PÄIVÄN GAALAAN
Kevätjuhlan jälkeen seura järjestää kaikille kiinnostuneille menokuljetuksen Tanssin päivän gaalaan klo 19.00 Energia Areenalle Vantaalle.
Lisätietoja gaalasta löytyy alapuolelta sekä oheisesta pdf-tiedostosta.

ILMOITTAUTUMISET
Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ti 21.4. kello 16.00:
www.up-ry.fi/ilmoittautumiset  tai 045 359 3995

Kerro ilmoittautuessasi

1. henkilömäärä,
  2. mahdolliset erikoisruokavaliot,
  3. mitä syötävää tuot mukanasi ja
  4. monta lippua haluat ostaa Tanssin päivän gaala‒tapahtumaan.

TERVETULOA MUKAAN KOKO PERHEEN VOIMALLA!

Uudenmaan pyörätuolitanssijat ry
Hallitus

_______________________________________________________________

Tanssin päivän gaala 2015

AIKA
Lauantai 25.4. kello 19.00

PAIKKA
Energia Areena
os. Rajatorpantie 23, Vantaa (Myyrmäki)

LIPPUJEN HINTA
35 e / hlö – peruslippu
25 e / hlö – eläkeläiset & opiskelijat
* Avustaja pääsee sisälle pyörätuolinkäyttäjän pääsylipulla.
* UP ry lähettää laskun tilaamistasi lipuista sähkö- tai kotiosoitteeseesi.

JÄRJESTÄJÄ
Vantaan kaupungin kulttuuripalvelut

ESIINTYJÄT

• Amsterdamista vierailee tänä keväänä tunnettu ja arvostettu tanssiryhmä Introdans, jolta nähdään kaksi duettoa: Passage ja Andante.
  • Exhibition-tanssia edustava huippupari, Hanna Karttunen ja eteläafrikkalainen Victor da Silva (kuva), tarjoaa huikeita tanssinumeroita.
  • Ensitanssijat Svetlana Gilyova ja Denis Veginiy Dresdenin Semperoper-baletista esittävät toisen näytöksen pas de deux´n baletista Prinsessa Ruusunen.
  • Oona Kivelä on tankotanssin 3-kertainen maailmanmestari, joka saa esityksellään katsojat haukkomaan henkeään. Oonan luonnonlakeja uhmaavat liikkeet hämmästyttävät katsojaa paitsi taidokkuudellaan ja voimallaan, myös herkkyydellä, kauneudella ja taiteellisuudellaan.
  • Dennis "Ätä" Nylund ei jättäne tälläkään kertaa yleisöä kylmäksi viihdyttävällä ja humoristisella shownumerollaan.
  • Kansallisoopperan Tangoillan koreografiat luoneet sekä konsertissa itsekin esiintyneet Katja Koukkula ja Jussi Väänänen tanssivat tangoa Piazzollan musiikkiin! Heiltä nähdään Milonga Del Ángel ja La Muerta Del Ángel.
  • Flamencon ystäville Katja Lundén Company tuo luotsaamansa ryhmän, Machina Flamencon, jolta nähdään tanssinumero Soneto X.
  • Tanssiteatteri Raatikolta nähdään ote lasten Hui kauhistus–tanssiteatteriteoksesta.
  • Vantaan Tanssiopisto tuo näyttämölle nuorta energiaa Marilena Fontouran, Same Old Storytanssinumeron muodossa
  • Gaalan juontaa Jorma Uotinen.

Väliajan jälkeen tanssit käynnistää Tanssii Tähtien Kanssavoittajapari Pete Parkkonen ja Katri Mäkinen. Yleisö pääsee tanssimaan tähtien seurassa Vantaan Viihdeorkesteri Ensemblen ja Johanna Förstin johdolla.

Kansainvälistä tanssin päivää vietetään eri puolilla maailmaa Jean-Georges Noverren (1727‒1810) syntymäpäivänä